Lower Antylope Canyon

7 juli 2014 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Maandag hebben we de Lower Antylope Canyon bezocht. Je daalt van boven naar beneden af middels ladders en kruip door sluip door paden tot de bodem van de canyon. De lichtinval  van bovenaf de canyon in maakt het echt heel bijzonder. We hadden een hele gezellige gids die geen haast had waardoor we ruim 1,5 uur in de canyon hebben doorgebracht.

In de middag hebben we de kinderen lekker laten uitleven in de openbare speeltuin zoals je in bijna ieder dorp hier aantreft. Na het eten genoten van het zwembed en de verwarmde whirlpool. Tenslotte marshmellows boven een kampvuurtje geroosterd en daarna lekker naar bed.

Morgen vertrekken we naar de Grand Canyon. We overnachten op de camping in het park. Hier hebben we geen electriciteit of stromend water en dus vanzelfsprekend ook geen internet.

1. Shirley:
    8 juli 2014
    Ging dat met die ladders goed met de kids? Bas zat zeker in de rugdrager? Avontuurlijk hoor, klinkt goed.
  2. Lia:
    8 juli 2014
    Ik vind je mannetjes zo stoer
  3. Diny:
    10 juli 2014
    Ik heb zo met jullie te doen, dat warme weer, de stof hahahahaha geniet er van doe ik dat vanaf hier. Kuzzzz
  4. Tante maartje:
    12 juli 2014
    Ha luitjes het zit er op,een goeie reis terug.
    jammer he het is zo vlug voorbij.
    groetjes tot gauw xxxx