Laughlin - Las Vegas

14 juli 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Maandag zijn we aan het eind van de ochtend vertrokken van Bullhead naar Henderson. Tim heeft het hotel uitgezocht. Hij had niet veel eisen: een groot zwembad met palmbomen! De "kampeerspullen' die we niet meer mee wilden/konden nemen hebben we op de camping achtergelaten bij een vriendelijk Amerikaans echtpaar.

Begin van de middag ingecheckt in het hotel en daarna lekker in het zwembad plonsen om de hitte te kunnen verdragen. Het hotel beschikt ook over 72 bowlingbanen dus ook nog even de bowlingschoenen aan en de baan onveilig gemaakt. Daarna heerlijk in een goed gekoelde kamer geslapen in een echt bed.

Dinsdag de laatste volledige vakantiedag!
De koffers van de camper verplaatst naar de huurauto, de laatste spulletjes opgeruimd en op naar Las Vegas Strip. Het hotel in Las Vegas ligt midden op de strip dus beter kan het niet. Nog even shoppen en lekker struinen op de strip. 's Avonds lekker gegeten bij Harley Davidson en genoten van de fonteinen van Bellagio.