Las Vegas en daarna naar huis

16 juli 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanavond vliegen we naar huis maar voordat het zover is gaan we nog even over de Strip. Voor de laatste keer al het moois bekijken in die bijzondere hotels, eten in een foodcourt en shoppen in de outlet voordat we Las Vegas achter ons laten.

Eind van de middag vertrekken we naar de luchthaven om 's avonds weer terug naar huis te vliegen. De vlucht van Las Vegas naar Londen verloopt zonder problemen. We komen de volgende dag iets vertraagt aan maar kunnen op het nippertje de doorvlucht naar Amsterdam halen. De bagage heeft het echter niet gehaald en blijkt achter te zijn gebleven op Londen Heathrow. Gelukkig horen we dit al in het vliegtuig en kunnen we na aankomst in Amsterdam direct aangifte van vermiste bagage doen. De bagage zal later thuis worden afgeleverd.

We worden in de aankomsthal opgewacht door een klein ontvangstcommitee. Samen halen we de auto op bij het hotel, eten we bij de Burger King en zijn we opgelucht dat we veilig zijn thuisgekomen.

Onze gedachten gingen die avond uit naar de slachtoffers die diezelfde dag dachten op vakantie te gaan maar uit de lucht werden geschoten waardoor het toestel neerstortte in Oekraine.

Rare afsluiting van een vakantie waar wij met ontzettend veel plezier aan terugdenken. Wij gaan zeker nog een keer terug!