Historic Route 66 en Bullhead

12 juli 2014 - Bullhead City, Arizona, Verenigde Staten

Zaterdag laat in de ochtend zijn we via de Historic Route 66 van Seligman naar Bullhead City gereden. Onderweg zijn we gestopt bij de Grand Canyon Carverns. Dit is de grootste grot van Noord Amerika. Het klinkt mooier dan dat het is. De grot op zich is niet zo heel bijzonder maar we hebben wel lekker gegeten. Ook was het een goed moment voor de jongens om de benen even te strekken.

Eind van de middag/begin van de avond waren we eindelijk bij de camping. Na het aansluiten van de camper op het stroom moest de airco vol aan de bak. De jongens hebben zich nog een paar uur vermaakt met spelen in de Colorado River. Omdat het hier gemiddeld 45 graden is hebben we besloten dat we tot en met zondag op de camping blijven en dat we daarna de koelte van een hotel gaan opzoeken. De temperatuur is te hoog voor de airco van de camper. Het koelt hier gemiddeld 2 uur per nacht af naar 32 graden en daarna begint de hitte opnieuw.

Zondag hebben we de koelte opgezocht door even te gaan shoppen in Laughlin en daarna wederom de jongens in het water laten spelen. Na het zwemmen hebben we alle left overs aan eten op de bbq gegooid. Tim was zo lief om alvast de camper te vegen en het grootste gedeelte zit al ingepakt.

Maandag zoals gezegd naar een hotel in Henderson, vlakbij de camperverhuur en dinsdag de camper inleveren en onze laatste nacht in Las Vegas in een hotel op de strip. Best balen want we zijn hier nog lang niet uitgereisd!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Dini:
    14 juli 2014
    Kan mij voorstellen dat jullie balen het ziet er allemaal zo mooi uit!
    Nog een paar fijne dagen en vast een hele goede reis terug. Liefs en groetjes van ons Rob en Dini
  2. Lia:
    14 juli 2014
    Vreselijk he om weer terug te moeten maar hier ben je ook weer blij om ons allemaal te zien geniet nog ff van het shoppen en n goede reis terug xx
  3. Shirley:
    15 juli 2014
    Dat is toch ideaal dat je niet uitgereisd ben. Dan moet je gewoon een keer terug haha.