Lake Powell

5 juli 2014 - Glen Canyon National Recreation Area, Verenigde Staten

Zaterdag na de lunch zijn we doorgereden naar Lake Powell. Een rit van ongeveer 3 uur. We hebben hier een mooie campingplaats met uitzicht op het meer. Het hele gebied hier valt onder Glen Canyon National Recreation Area. Hier is een grote dam gebouwd die je kunt bezoeken waarna je het recreatiegebied in kunt.

Zondagochtend moesten we vroeg op en hebben we een 3 uur durende boottocht gemaakt over het meer door verschillende canyons. Het uitzicht was echt schitterend! In de middag "even" boodschappen gedaan bij Walmart waarna we vroeg gegeten hebben om 's avonds nog even te kunnen afkoelen in het meer. De jongens hebben zich prima vermaakt en wilden nog lang niet terug naar de camper. Helaas is het hier een uur vroeger dan in de rest van Utah waardoor het dus ook een uur eerder donker is 's avonds. Hierdoor is het tijdsverschil met Nederland 9 uur.

1. Lia:
    7 juli 2014
    Mensen wat n prachtige vakantie hebben jullie wat n geweldige foto s en wat staan die knullen er goed op tim heeft er zin in haha geniet nog even lekker verder genieten wij hier mee knuf voor de kids xx